Proč vybrat nás
- nabízíme sníženou sazbu DPH
- postaráme se o nejvýhodnější nákup energií
- zajišťujeme komplexní provoz
- přebíráme legislativní odpovědnost
- individuální přístup k zákazníkovi
Provozované technologie
- kotelny (plyn, uhlí, biomasa, elektrokotle, dřevní pelety)
- předávací a výměníkové stanice
- tepelná čerpadla
- kogenerační jednotky
- solární kolektory
Nákup Energií
Sledujeme ceny energií na trhu.
Provoz
NONSTOP dispečink, servis a mobilní údržba.
Údržba
Pravidelná preventivní a provozní údržba.
Opravy
Havárijní opravy do 4 hodin od vzniku závady.
Legislativa
Revize, odborné prohlídky, zkoušky a kontroly.
Reporty
Pravidelné reporty spotřeb energií a stavu zařízení.
Jak služba funguje
Při převzetí technologie
- Předložíme vám cenovou kalkulaci tepla.
- Uzavřeme smlouvu na teplo a nájem technologie.
- Zajistíme nákup energií.
- Dálkově napojíme technologii na NONSTOP dispečink.
- Při převzetí technologie do provozu zhodnotíme současný stav.
- Navrhneme možná nápravná opatření a po odsouhlasení je zrealizujeme.
- Vyhotovíme provozní deník a místní provozní řád.
- Vytvoříme plán revizních činností a kontrol.
Při běžném provozu
- Servisní technik pravidelně kontroluje stav technologie.
- Dispečink NONSTOP monitoruje technologii.
- Servisní technik provádí odborné prohlídky a pravidelné odečty.
- Revizní technik provádí legislativou předepsané revize.
- Obchodní zástupce pravidelně předkládá report zákazníkovi včetně revizí.
- Zákazník může kdykoli kontaktovat dispečink se svými požadavky.
- Sledujeme vývoj energií na burze.
Při poruše
- Díky dálkovému dohledu dispečink zjistí neprodleně poruchu na technologii.
- Na základě podnětu dispečer zajistí výjezd servisního technika.
- Servisní technik závadu v případě možnosti ihned odstraní.
- Pokud nejde závadu ihned odstranit, zamezí technik vzniku následných škod.
- Dispečink informuje zákazníka o aktuálním stavu řešení poruchy.
- Náš odborný tým vypracuje návrh řešení.
- Obchodní zástupce předloží zákazníkovi návrh řešení a dohodne další postup.
- Po odsouhlasení ze strany zákazníka správce zakázky zajistí potřebný materiál pro opravu.
- Mobilní údržba následně provede opravu v co nejkratším čase.
- Obchodní zástupce předloží zákazníkovi informace o opravě.
Související reference
Masarykovo sanatorium Dobříš
Dodáváme teplo pro moderní zdravotnické zařízení.
Kvalita péče je na vysoké úrovni a tutéž kvalitu v oblasti vytápění nám poskytuje firma KOMTERM.
MUDr. Jan Štork | primář
SCANIA Czech Republic
Objekty servisních středisek pro vozidla SCANIA po celé České republice.
K naší spokojenosti firma KOMTERM udržuje naše servisní střediska na maximální provozuschopnost 24/7 non-stop a to zejména v oblasti kotelen, chlazení a VZT.
Libor Lukáš | building maintenance
Bytový dům Ondříčkova
Již dlouhodobě nám KOMTERM dodává teplo k našemu komfortnímu bydlení. Navíc nám zrealizoval celkovou rekonstrukci kotelny, kterou nám pomohl i spolufinancovat dle našich představ.
Ing. Rudolf Suk | spolumajitel domu