Teplo

Dodáváme teplo pro bytové domy, školy a instituce s důrazem na spolehlivost a hospodárnost. Zajišťujeme službu komplexně od provozu po havarijní opravy.

Proč vybrat nás

  • nabízíme sníženou sazbu DPH
  • postaráme se o nejvýhodnější nákup energií
  • zajišťujeme komplexní provoz
  • přebíráme legislativní odpovědnost
  • individuální přístup k zákazníkovi

Provozované technologie

  • kotelny (plyn, uhlí, biomasa, elektrokotle, dřevní pelety)
  • předávací a výměníkové stanice
  • tepelná čerpadla
  • kogenerační jednotky
  • solární kolektory

Nákup Energií

Sledujeme ceny energií na trhu.

Provoz

NONSTOP dispečink, servis a mobilní údržba.

Údržba

Pravidelná preventivní a provozní údržba.

Opravy

Havárijní opravy do 4 hodin od vzniku závady.

Legislativa

Revize, odborné prohlídky, zkoušky a kontroly.

Reporty

Pravidelné reporty spotřeb energií a stavu zařízení.

Jak služba funguje

Při převzetí technologie

  • Předložíme vám cenovou kalkulaci tepla.
  • Uzavřeme smlouvu na teplo a nájem technologie.
  • Zajistíme nákup energií.
  • Dálkově napojíme technologii na NONSTOP dispečink.
  • Při převzetí technologie do provozu zhodnotíme současný stav.
  • Navrhneme možná nápravná opatření a po odsouhlasení je zrealizujeme.
  • Vyhotovíme provozní deník a místní provozní řád.
  • Vytvoříme plán revizních činností a kontrol.

Při běžném provozu

  • Servisní technik pravidelně kontroluje stav technologie.
  • Dispečink NONSTOP monitoruje technologii.
  • Servisní technik provádí odborné prohlídky a pravidelné odečty.
  • Revizní technik provádí legislativou předepsané revize.
  • Obchodní zástupce pravidelně předkládá report zákazníkovi včetně revizí.
  • Zákazník může kdykoli kontaktovat dispečink se svými požadavky.
  • Sledujeme vývoj energií na burze.

Při poruše

  • Díky dálkovému dohledu dispečink zjistí neprodleně poruchu na technologii.
  • Na základě podnětu dispečer zajistí výjezd servisního technika.
  • Servisní technik závadu v případě možnosti ihned odstraní.
  • Pokud nejde závadu ihned odstranit, zamezí technik vzniku následných škod.
  • Dispečink informuje zákazníka o aktuálním stavu řešení poruchy.
  • Náš odborný tým vypracuje návrh řešení.
  • Obchodní zástupce předloží zákazníkovi návrh řešení a dohodne další postup.
  • Po odsouhlasení ze strany zákazníka správce zakázky zajistí potřebný materiál pro opravu.
  • Mobilní údržba následně provede opravu v co nejkratším čase.
  • Obchodní zástupce předloží zákazníkovi informace o opravě.

Poptat produkt

Související reference