NONSTOP dispečink
Na náš dispečink můžete volat opravdu kdykoliv.
Servisní technici
Rychlá identifikace závady, její odstranění , případně zamezení vzniku dalších škod.
Havarijní opravy
Naše mobilní údržba drží nonstop pohotovost a je kdykoliv k dispozici.
Jak služba funguje
V případě malé závady
- Zákazník zjistí poruchu či havárii.
- Zákazník může kdykoliv zavolat na dispečink a poruchu nahlásit.
- Dispečer zajistí výjezd servisního technika.
- Servisní technik provede identifikaci závady.
- Servisní technik závadu v případě možnosti ihned odstraní.
- Dispečink informuje zákazníka o aktuálním stavu řešení poruchy.
V případě vetší závady
- Pokud nejde závadu ihned odstranit, zamezí servisní technik vzniku následných škod.
- Servisní technik informuje správce zakázky o rozsahu závady.
- Správce zakázky předloží zákazníkovi cenovou nabídku opravy.
- Po odsouhlasení zákazníkem správce zakázky zajistí potřebný materiál pro opravu.
- Mobilní údržba následně provede v co nejkratším čase opravu.
- Obchodní zástupce předloží zákazníkovi informace o opravě a finální fakturu.