Jaké objekty provozujeme
- bytové domy
- školy a školky
- správní budovy
- administrativní budovy
- hotely
- výrobní podniky
- nemocnice
Provozované technologie
- kotelny (plyn, uhlí, biomasa, elektrokotle, dřevní pelety)
- předávací a výměníkové stanice
- chlazení
- vzduchotechnika
- TZB
- tepelná čerpadla
- kogenerační jednotky
Provoz
NONSTOP dispečink, servis a mobilní údržba.
Údržba
Pravidelná preventivní a provozní údržba.
Opravy
Havarijní opravy do 4 hodin od vzniku závady.
Legislativa
Revize, odborné prohlídky, zkoušky a kontroly.
Reporty
Pravidelné reporty zákazníkovi o stavu zařízení.
Jak služba funguje?
Při převzetí technologie
- Dálkově napojíme technologii na NONSTOP dispečink.
- Při převzetí technologie do provozu zhodnotíme současný stav.
- Navrhneme možná nápravná opatření a po odsouhlasení je zrealizujeme.
- Vyhotovíme provozní deník a místní provozní řád.
- Vytvoříme plán revizních činností a kontrol.
Při běžném provozu
- Servisní technik pravidelně kontroluje stav technologie.
- Dispečink NONSTOP monitoruje technologii.
- Servisní technik provádí odborné prohlídky a pravidelné odečty.
- Revizní technik provádí legislativou předepsané revize.
- Obchodní zástupce pravidelně předkládá report zákazníkovi včetně revizí.
- Zákazník může kdykoli kontaktovat dispečink se svými požadavky.
Při poruše
- Díky dálkovému dohledu dispečink zjistí neprodleně poruchu na technologii.
- Na základě podnětu dispečer zajistí výjezd servisního technika.
- Servisní technik závadu v případě možnosti ihned odstraní a tím je vše vyřízeno.
- Pokud nejde závadu ihned odstranit, zamezí technik vzniku následných škod.
- Dispečink informuje zákazníka o aktuálním stavu řešení poruchy.
- Náš odborný tým vypracuje návrh řešení.
- Obchodní zástupce předloží zákazníkovi návrh řešení a dohodne další postup.
- Po odsouhlasení ze strany zákazníka správce zakázky zajistí potřebný materiál pro opravu.
- Mobilní údržba následně provede opravu v co nejkratším čase.
- Obchodní zástupce předloží zákazníkovi informace o opravě a finální fakturu.